Firma NORDKALK przechodzi metamorfozę – jak sami piszą:

Aby zwrócić Państwa uwagę na istotną rolę naszych produktów w społeczeństwie odmłodziliśmy markę Nordkalk. Razem z partnerami chcemy wyrazić swoje zaangażowanie na rzecz bardziej zrównoważonego, lepszego jutra!

Nasz sukces opiera się na solidnym fundamencie z wapienia, ponad 120-letniej tradycji i specjalistycznej wiedzy pracowników. Nowa tożsamość marki podkreśla rolę Nordkalk, jako wiodącego dostawcy rozwiązań z kamienia wapiennego, który jest obecny na rynkach światowych od zawsze. Chcielibyśmy zwrócić Państwa uwagę na profesjonalne podejście i zaangażowanie w dostarczaniu usług najwyższej jakości.

Szmaragdowa zieleń brandu Nordkalk akcentuję odpowiedzialne wykorzystanie zasobów naturalnych. Jest to symboliczne nawiązanie do gospodarki o obiegu zamkniętym (ang. circular economy) i rosnącego przy tym wykorzystania produktów o charakterze ubocznym. Nadaje kolor celowi i wysiłkom, tak by stymulować zrównoważony wzrost poprzez opracowywanie rozwiązań wapiennych poprawiających produktywność rolnictwa i procesów przemysłowych.

Elegancka biel naszego logo podkreśla to, z czego jesteśmy najbardziej znani. Kamień wapienny, bo o nim mowa, ma wszechstronne zastosowanie i jest obecny w codziennym życiu każdego człowieka. Surowiec ten używany jest do neutralizacji, oczyszczania i wiązania zanieczyszczeń, przyczynia się również do utrzymania czystości wody, powietrza czy poprawiania żyzności gleby.

Zapraszamy Państwa do podróży w kierunku lepszego jutra! Śledźcie nas na naszych kanałach społecznościowych z hashtagami: #lifestone #limewisesolutions #rocksolidprofessionals #brightertomorrow.

Jeszcze w tym roku strona internetowa Nordkalk zostanie odnowiona.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *